Miss Simplee ♥
Disclaimer

Take A Note ! Touch Hover Image , ThankYou :)



Diaries Owner Linkies Stuff

heyy guyss ! welcome to super awesome. NADIA heree :D


Love ♥

Love Them Much ♥


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Miss Simplee
Others:   


si bulatt :)

Assalamualaikum . Jawab , jangan tak jawab , dosaa tahuuuu --' , harituu aku ade post pasal anak saudara aku yang baru lahir tuh kann ? aku tak bagitahuu nama dia lagi , aku nak bagitahu macam mane kan ? dah aku sendiri update blog pun tak--' , baby yang aku post pasal dia tuu , nama dia Mohd Afnan bin Norizuan . dulu masa lahir , kecik , comel jee , bila dah besar , haa amek kauu , bulat , dengan badan bulat macam ibu diaa , mata bulat macam aku , eh takk aku perasan jeee --' , seriusss comel jee budak tuh sekarang , kalau dia balik rumah je , aku orang first g rampas daripada kakak akuu , dukungg tiap masa , sampai dia menangis taknak baring , nak dukung jeeee --' , haish rinduu pulakkkkk :(






dah besar nanti mesti handsome si bulat nii --'