Miss Simplee ♥
Disclaimer

Take A Note ! Touch Hover Image , ThankYou :)



Diaries Owner Linkies Stuff

heyy guyss ! welcome to super awesome. NADIA heree :D


Love ♥

Love Them Much ♥


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Miss Simplee
Others:   


hoi , hui , hey , hii :)

Assalamualaikum , ohoi , hii *lambai tangan laju laju* dah lama tak post ceritaa baru laaa , lama jugak tak update blog ni , nak kira bape lama tak update tuu malas pulaa rasanyaa . takpe laa , abaikan ajelaa . busy laa kakak abang adik sayang sekalian , busy dengan final exam . final exam ?? hah , bila aku update kat facebook pasal aku exam esok , wish me luck , semua nye ingat akuu ambik SPM , takk laa adik semua , saya nii final exam kolej , Alhamdulillah ! dah selesai punn final exam akuu , sekarang ni time cuti sem laa pulakk , dah puas aku mengadap kolej UNITI , Port Dickson , Tanjung Agas ni haaa , sampai orang pd ni dah kenal aku dengan housemate , hahaha *aku tipuu* . yelaa , mana taknyeee , kalau ade masa free jee , hangg laa dengan housemate , bila dah dapat keluar tuu , orang yang naik kereta , naikk motor ke kat highway tuu kitorangg kacau , dah takde kerjaa lain , ituu laa hobi akuu dengan housemate akuu , pantangg nampak lelaki , haaaa , ayat yang akan keluar " jodoh tu jodoh " hahaha , tapii mengacau orang sekadar suka suka , takde niat untuk menjadikan seorang lelaki yang kami kacau ituu sebagai pakwe , kekasih mahupun suami . tapi kalau dah jodoh betol betol , alhamdulillah --' eh , takk , kidding =,=
Tapi bila cerita ni haa , rindu jadi nye dekat budak budak rumah , Kaksue , Sakinah , Jiehaa , Cidah , Syasya , Tikah . Rinduuuu la kat korang , rinduu nak lepak lepak , rindu nak solat sama sama dengan kaksue and Sakinah , makan sama sama . emmmm , sadissss :'(


Dari kiri : Kaksue , Aku , Sakinah , time ni tinggal kitorang bertiga je dekat kolej , yang lain dah cuti sem :(


time ni seronok , jiehaa ade datang kat kolej , masa nii kitorangg dah nak cuti sem :')

Dah selesai pasal final exam , sekarang aku busy pulakk handle satu group kat facebook , Generation's Family , aku sebagai Admin group tuu memang banyak benda la nak kene tolong , nak nak lagii group tuu nak buat gathering kat port dickson . emmmm , lagi banyak kerje nak buat nii --' , hahaha , tapi takpe , seronok seronok , dapat kawan baruu woi woi . haha . first time bila jumpaa owner group tuu sendiri 10.11.12 harii tu sekali dengan admin admin , seronok woi , woi seronok ! --' siap overnight lagi , bila overnite , mata jadi mata panda , tapi bila cerita pasal ni , aku jadi malas nak menaip , open ceritaa lainn --'
Kali kedua jumpaa , okay boleh blaa lah kan , even takde partner pun , act seronok laa , ape pun lepak dengan diorang semua , best , sekepala dengan aku , bila #TeamBahan start membahan orang , aku just pekak kan telingaa , asyik bising dengan panggilan SSP *Simplee Sweet Pendek* dekat akuu . puihh ! sape yang start dulu panggil camtuu , aku taktahuu lahh , haish , bajet tinggi betol --'


First meet , cari akuu mana ? :D


Second meet . Dari kiri : Fiffy Zul , Eyraa Azreena , Dino Raptor , Chuk Polka , Jack Austin , Amira Izzati ( owner group) , Dino Vilensa's , Simplee Sweet
Duduk : Ahmad Lutfilhadi Hadi , Zackie Syean , Fie Razley :)

kesudahannya ialah i nak tido dulu , bantal , katil , selimut dah memanggil manggil , mata tak larat dah nii , goodbye , goodnight , muuahh setepek kat screen lappy , bye bye , assalamulaikum :*