Miss Simplee ♥
Disclaimer

Take A Note ! Touch Hover Image , ThankYou :)



Diaries Owner Linkies Stuff

heyy guyss ! welcome to super awesome. NADIA heree :D


Love ♥

Love Them Much ♥


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Miss Simplee
Others:   


kakak paling rapat kene rembat . cissss -.-

Assalamualaikum :)


5 MAY 2012


hantaran - merah putih ( pihak perempuan) - purple ( pihak lelaki )


sebelum sarung cincin :)


duduk sorang sorang . cuak kau kakak . padan muka sape suruh tunang tak tunggu aku --'

okayyy . serasi !


sweet lahh :)

ahaha . gile pendek laa kau kak :p

dengan sedare + kawan baik :)

abang Nasrul :)

sis ? kau dah jadi tunang orang lahh . tak lame lagi kau nak khawen dahh . tinggal aku sorang anak dara yang tinggal kat umahh . T_T . sedihh bhaii . lepas nih takde dah lah nak rapat rapat dengan kau , laki kau lah pulakk  dok dengan kau , berkepit jelahhh :'( takde dah nak cite pasal pakwe pakwe aku kat kau , nak cite ape ape yang aku tak puas hati pasal orang kat kau . mak aihhh ! hope kau bahagia laa kak . jangan lupa aku bagi duit belanje kat aku bile dah kerja nanti . ahaha . :D