Miss Simplee ♥
Disclaimer

Take A Note ! Touch Hover Image , ThankYou :)



Diaries Owner Linkies Stuff

heyy guyss ! welcome to super awesome. NADIA heree :D


Love ♥

Love Them Much ♥


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Miss Simplee
Others:   


gaduh ? apakah ? --'

Assalamualaikum :)

gaduh gaduh dan gaduh . tetibe jee tergerak hati nak post pasal gaduh . sebab aku punn selalu gaduh dengan boyfriend aku . kalau boleh tiap tiap hari nak gaduhh . korang pun mesti selalu gaduh jugak kan dengan pakwe pakwe korang , family kee kawan kawan ke kan kan kan ? confirm laa aku cakap . takkan tak pernah . semua orang selalu alami benda nih . dah lali dah pun dengan menda alah nih . alahai . korang buat apee kalau korang tengah gaduh ? nangis kee ? keluar lepak dengan kawan kawan kee ? kalau aku , first sekali , letak phone jauh jauh dari aku . ahaha . punya lah taknak dengar bunyi ringtone phone menunjukkan ade orang call . cehh ! kadang kadang bile dah tension sangat dengar bunyi ringtone phone aku , aku silent jee teros . malas nak tutup phone kan . nanti tak pasal family aku call , ade hal emergency kee , tak kee cuak aku . okay habis ! second , ape yang aku buat ? pergi carik earphone yang tah kat mane mane aku letak cepat cepat , cari phone satu lagi , pasang earphone letak kat telinga , bukak lagu kuat kuat , dengar sampai tertidor . ahaha . punya lah taknak dengar phone lagi satu berbunyi , bukak lagu sampai habis volume . kadang kadang tuh , tengah tengah malam aku gadoh , aku nyanyi same same dengan lagu tuh . bila aku nyanyi , aku tak tahuu lah aku nyanyi tuh kuat kee tidak , biar lantak lah . aku taktahuu lah mak aku dengar tak . aku buat tak reti jelahh . dah tension sangat sangat , ape boleh buat . nak merabak pun , merabak lah . asal aku punya tension tuh hilangg , tenang jee rasa :D


HAAAA ! macam baby nih laa , tenang jee bile dengar lagu . ahaha :D

third , selalunya bila time tengah romantik , jiwang , layan feel dengan pakwe , syok jee tengah message , phone tak pernah lekang dari tangan , nak pergi mandi pun bawak phone jugakk . punyaa lah takot si pakwe tuhh tertunggu message kite , haha . tapi bile gadoh , haa amekk kauu . aku tinggal phone dalam bilik , pergi tengok tv lame lame . dari pagi sampai kee petang . bile masok bilik , check check , bersepah misscall , bersepah message suh angkat call . haha . kesiann jee . 
itu lahh yang selalu aku buat bile gaduh , taktahuu laa pulakk acano korang punya style bile bergadoh kan . heee :)