Miss Simplee ♥
Disclaimer

Take A Note ! Touch Hover Image , ThankYou :)



Diaries Owner Linkies Stuff

heyy guyss ! welcome to super awesome. NADIA heree :D


Love ♥

Love Them Much ♥


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Miss Simplee
Others:   


anak saudara makin lama makin ramai , besar company --'

Assalamualaikum :)

hii , ape khabar ? sihat tak ? hopee sihatt laa kan , beberapa hari nih tak online lahh , sebab broadband tak bayar . hahaha , pokaii habis lahh . online facebook pun guna phone jee . ituu pun tak puas langsong . korang korangggg ? haha , aku dapat anak buah baruu lahh . heee . kakak aku baru bersalin semalam , dapat baby boy laaa . comel sangat sangat , hee . macam aku kan kan kan ? haha . perasan kejappp :D . kakak aku tak bersalin normal , tapiii operate , die sajee nak operate , taktahuuu laa kenape :) . semalam pergi melawat die kat KPJ Tawakal Kuala Lumpur , dapat tengokk baby die , tapii kejap jee . sebab doktor tak bagi tengok lama lama sebab die ade problem , paru paru die lemah lagi sebab tak cukup hari . sepatutnya kakak aku bersalin dalam bulan 6 , tapi tetiba baby tuh nak keluar awall :)


nih laa superhero kakak akuu . 


tengokk pic atas tuhh ? die kene duduk dalam tuhh , sebab die perlukan oxygenn :/ . nama aku taktahuu lagi , nanti dah ade nama , aku bagitahuu okayy :)